Luova Liikuntasali

Reenis on luova liikuntasali monipuoliseen harjoitteluun. Meillä treenaat tavoitteellisesti kuntosalilla ja kehität koordinaatiota sekä pidät hauskaa trampoliineilla.

Saman katon alta löydät lisäksi mm. isot joustopermannot, volttimontun sekä parkour- ja street workout -alueet ja oman kahvilan, josta löydät pientä purtavaa ja maukasta kahvia.

Olemme auki arkena klo 13-21 ja viikonloppuisin klo 12-20. Klo 18 jälkeen halli käytössä vain vuonna 2004 syntyneille ja vanhemmille.

Sijaitsemme Oulussa, Toppilassa osoitteessa Alvar Aallon katu 1. Ilmainen pysäköinti aivan hallin vieressä!

Reeniksellä tapahtuu

la 25.5. 10:00-12:00
Reenis
su 26.5. 10:00-12:00
Reenis
su 26.5. 17:00-20:00
ma 27.5. 18:00-21:00
Ei tilavarausta

Muutama huomio ennen ensimmäistä käyntiäsi:

  • Muista täyttää turvaohje. Yli 15-vuotiaat voivat täyttää turvaohjeen myös Reeniksellä. Alle 15-vuotiaan huoltaja voi täyttää turvaohjeen sähköisesti ennen huollettavan ensimmäistä käyntiä.
  • Ota oma munalukko mukaasi mikäli haluat tavarasi lukittuun kaappiin. Voit myös vuokrata lukon, hinta 1 €.
  • Reeniksellä voit liikkua rennoissa sisäliikuntaan soveltuvissa vaatteissa ja salikengissä.
  • Kertalippu on voimassa aina hallista poistumiseen asti.
  • Vuonna 2005 syntyneiden ja nuorempien harjoitteluaika loppuu joka päivä klo 18.00. Tarkista aukioloajat ja ikärajat ennen käyntiäsi.
  • Lisää tietoa Usein Kysytyissä Kysymyksissä (FAQ)
Reenis on avoinna arkena klo 13-21 ja viikonloppuisin klo 12-20
Meille ovat tervetulleita kaikentasoiset liikkujat, jotka haluavat kehittää taitojaan ja pitää hauskaa uusien haasteiden parissa. Reenis soveltuu erinomaisesti myös urheilijoiden monipuoliseen oheisharjoitteluun ja koordinaatiotaitojen kehittämiseen. Tarjoamme ohjattuja tunteja mm. trampoliini- ja parkour-harjoitteluun. Lisäksi seurat, ryhmät ja yritykset voivat varata suorituspaikkojamme omaan käyttöönsä. Tila soveltuu hyvin myös erilaisten liikuntatapahtumien järjestämiseen.
Reenis soveltuu erinomaisesti myös urheilijoiden monipuoliseen oheisharjoitteluun